• Ремонт та модернізація вантажних вагонів

  • Виготовлення вантажних вагонів

  • Ремонт і формування колісних пар

  • 1
  • 2
  • 3

Офіційний сайт філії "Стрийський вагоноремонтний завод" ПАТ "Українська залізниця"

Шановні колеги, дорогі друзі!

2014 рік – ювілейний для нашого державного підприємства «Стрийський вагоноремонтний завод», якому 14 вересня виповнюється 140 років з дня його заснування.
Перші рядки в його історію почали вписувати в ІІ половині ХІХ століття, коли в Західній Європі бурхливо розвивався капіталізм, під час становлення якого відбувались вагомі зміни не лише в способі виробництва, а й у впровадженні нових видів транспорту. В той час велику роль у розвитку економіки відіграли залізниці, які в 1830-1835р.р. вже були введені в регулярну експлуатацію в Англії, Франції, Німеччини. Згодом Австро-Угорщина, побудувавши залізничні колії до сусідніх держав, залишила на узбіччі західноукраїнські землі, які 10 років фактично були колонією цієї імперії. Однак, враховуючи воєнно-стратегічне значення Східної Галичини, інтереси буржуазії потребували нових ринків збуту товарів, дешевої сировини. Виникла потреба прокладання залізничних колій з Відня до Львова і розгалуження їх не лише на західних, а й на східних і північних теренах.
Перший пасажирський поїзд під назвою «Ярослав» прибув з Перемишля до Львова 4 листопада 1861р. З цієї дати почався літопис Української залізниці і почалося велике будівництво залізничних колій, які вже в 1875 році з’єднались із залізницями Східної України та Росії.
На вузлових станціях були побудовані ремонтні підприємства, що забезпечували справне і безпечне курсування поїздів.
В той час на Галичині були збудовані Головні ремонтні машинні майстерні у Станіславові (сьогодні – Івано-Франківськ) у 1866 р., а також у Львові. В 1874 році були засновані Стрийські Головні машинні майстерні з ремонту паровозів.
За свідченнями ветеранів заводу, Стрийський вагоноремонтний завод за свої 140 років існування пройшов ряд етапів: становлення, руйнування і потрясінь.
Державне підприємство «Стрийський вагоноремонтний завод» почало свою історію 14 вересня 1874 року з Головних паровозоремонтних майстерень при Австро-Угорській монархії, потім пережив період польського панування і гніту, Першої та Другої світових воєн, період становлення і відбудови заводу.
В 1950 році була завершена відбудова заводу, зруйнованого в роки війни. Відбувся перехід від ремонту двовісних вантажних вагонів до освоєння капітального ремонту чотиривісних вантажних вагонів.
Впровадження нового технологічного процесу з 1959 по 1973р.р. дало змогу спроектувати і ввести в експлуатацію 24 потоково-механізовані конвеєрні лінії, на яких проводились всі основні технологічні операції по оздоровленню вагонів. З 1974 року завод був одним з передових в своїй галузі, на ньому проводились навчання у школах передового досвіду та наради з питань впровадження у виробництво нової технік і технології, вдосконалення праці та виробництва, економного використання матеріальних і трудових витрат.
З метою подальшого збільшення ремонту вантажних вагонів на заводі в період з 1976р. по 1986р. проводилась реконструкція.
В 1987 році заводом було відремонтовано і випущено на лінію 10 457 вагонів.
В 1991 році в зв’язку з розвалом СРСР утворилось Міністерство транспорту України з основною складовою – Укрзалізницею, в які увійшли промислові підприємства залізничного транспорту.
Після розподілу вагонного парку між країнами колишнього СРСР різко зменшився об’єм з ремонту критих вагонів і напіввагонів.
Для завантаження і використання потужностей заводу, забезпеченням працівників роботою, виникла необхідність терміново освоювати нові види ремонту: ремонт цистерн, хопер-мінераловозів, хопер-зерновозів, хопер-цементовозів, платформ та ін. Це дало можливість зберегти півторатисячний колектив.
За 140 років колектив заводу своєю героїчною працею багатьох поколінь заводчан вистояв і сьогодні успішно працює.
Величезний накопичений досвід, традиції, відданість своєму підприємству – це фактори, що дають можливість дивитись вперед з вірою в героїчне майбутнє.
Мобільність трудового колективу, високий робітничий потенціал та досвід інженерних служб, динамізм розвитку підприємства – це міцний фундамент для подальшої злагодженої роботи.
Середньооблікова чисельність працівників склала 1145 чоловік.
За І-е півріччя 2014 року заводом відремонтовано 634 вагони, в т.ч. для підприємств УЗ та сторонніх підприємств – 346 вагонів.
Проведено ремонт колісних пар зі зміною та без зміни елементів для Львівської залізниці в кількості 440 к/п та для сторонніх підприємств в кількості 103 одиниці.
Проведено нове формування колісних пар в кількості 11 одиниць.
Аналізуючи виконання «Комплексних заходів» щодо досягнення нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, запобігання випадків виробничого травматизму, професійних захворювань і аварій на 2014 рік, слід відмітити їх вагомість і складність у виконанні і фінансуванні.

Основна продукція підприємства:

  • капітальний ремонт вантажних вагонів: критих, напіввагонів, хопер-цементовозів, хопер-зерновозів, хопер-мінераловозів, хопер-дозаторів, платформ;
  • капітальний ремонт з підвищеним обсягом робіт і подовженим терміном служби напіввагонів;
  • модернізація з переобладнанням у вагони для перевезення сипучих та будівельних вантажів;
  • ремонт колісних пар для лінії (зі зміною елементів і без зміни елементів).

Вхід в пошту

 
 

Корисні посилання